"בתקופת הקורונה הצריכה באונליין עלתה. כך שמי שהקים חנות דיגיטלית – הרוויח"

כיום עסקים מבינים שהם חייבים למכור באינטרנט כדי להישאר במשחק. יעל גן, מנהלת השיווק של B144, מסבירה למה זה כל כך חשוב ואיך לעשות את זה בצורה הטובה ביותר

מאת: 
זמן קריאה: 00:51 דק

כיום, בעידן הקורונה, חנויות דיגיטליות הפכו להיות חלק מהותי מקיום העסק. התובנה שחייבים להתקדם ולהבין שחוקי המשחק השתנו כבר נמצאים בראשם של בעלי עסקים, ואם לא הם כנראה יישארו מאחור. ניתן לראות שלקוחות פונים יותר ויותר לרכישה באונליין כתחלופה לחנויות פיזיות, והמגמה רק מתגברת.

אתר E-Commerce הוא אתר מסחר המציע את המוצרים של העסק שלכם לקנייה באונליין. חשוב להבין שיש שלבים ודרך לבניית אתר שכזה בצורה אופטימית – בין אם זה תוכן, מוצרים זמינים, תמונות של המוצר ועוד. בעלי עסקים צריכים להבין איך לבנות חנות דיגיטלית ומה חשוב להראות ללקוחות שלך באתר – וכך הם יצליחו למנף את החנות הדיגיטלית שלהם.

חשוב לדעת, כל עסק יכול בתיאוריה להשיק חנות באונליין, אבל מה שחשוב זה לתת ערך מוסף לצרכן ולהעניק לו תחושה שאתם מפרגנים לו בחזרה: בין אם זה צבירת נקודות לקנייה הבאה או הנחה על מוצרים מסויימים. כך תמשכו אותו אליכם יותר, ותבליטו את החנות שלכם אל מול המתחרים.

להקים חנות דיגיטלית? כך תעשו זאת נכון

יעל גן, מנהלת השיווק של B144, מסבירה איך יוצרים חנות דיגיטלית מוצלחת שיכולה לקדם את העסק שלכם.

צפו בסרטון ותוכלו ללמוד איך לפתח את העסק שלכם בזירת האיקומרס.

רוצים גם להקים חנות אונליין של B144? לחצו כאן >>


על כותבת הכתבה:

 

יעל גן היא מומחית לשיווק וקידום בדיגיטל. בעלת 15 שנות ניסיון בתפקידי שיווק וניהול מוצרים ואפליקציות. בין היתר היא השיקה את הבית החכם של בזק, הייתה אחראית על אפלקיציות בבזק וניהלה את השיווק של בזקסטור. ב-4 שנים האחרונות משמשת כמנהלת השיווק של B144.

B144 עסקים
פתרונות פרסום דיגיטליים

כתבות נוספות בנושא
חנות אונליין לעסק

 דילוג לתוכן